2014. október 30., csütörtök

Veszekedés

Lábaim szélsebesen vittek a lépcső felé, majd lefelé rajta. Átvágtáztam a nappalin, majd kimentem a ház elé. Szétnéztem majd elindultam a kis tó felé, amerre Eliza is ment. Vettem egy mély levegőt, majd leültem mellé. Kezem hátára csúsztattam maj simogatni kezdtem. Tekintetét rám emelte. Arcán meglepődtséget véltem felfedezni. Halványan rámosolyogtam.
-Mi a baj ? - néztem rá. Lehajtotta a fejét, majd szipogott egyet.
-Semmi ! - törölte meg szemét, majd egy kavicsarabot kezdett el piszkálni. Megráztam a fejem.
-A semmiért nem szokás sírni. Na had halljam.
-Átvert ! - nyögte ki elcsukló hangon. Volt egy sanda gyanúm kiről is beszél.
-Mit csinált ? - tettem fel a kérdést. Eliza vett egy mély levegőt, majd beszélni kezdett. Kihasználta, átverte, megcsalta, miközben együtt voltak. Akkor most ki is hazudik ? Nekem azt mondta, hogy nincsenek együtt.
-Nekem azt mondta, hogy nem vagytok együtt. - néztem rá furcsán.
-Mindenkinek ezt mondta, miközben mindenki tudta az igazságot. Mióta lefeküdtünk ilyen, mindig kiabál, és ellök magától. - állt fel, majd nyújtotta a kezét, és segített nekem is.
-Sajnálom ! - simítottam karjára.
-Köszönöm ! - ölelt meg, amin igazán meglepődtem, de visszaöleltem.
-Igazán nincs mit. De a most megbocsájtasz. - mosolytag rá. Bólintott, én pedig szélsebesen elindultam a ház felé, és egyenesen Justinék szobája felé mentem. Kopogás nélkül rontottam be a szobába. Justin az ablaknál állt, és nézett ki rajta.
-Hogy lehetsz ekkora szemét ? - kiabáltam rá, amint beértem a szobába. Felém fordult. Meglepődött kicsit.
-Mi bajod van ? - nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Az hogy egy rohadt szemét vagy ! Komolyan semmi lelki ismeretfurdalásod sincs ? - mutogattam.
-Miért, kellene ? - dőlt neki az asztal sarkának, egyik lábát behajlította, míg másikat kinyújtotta, kezét ölébe tette.
-Hát igen kellene ! Komolyan hány lányt akarsz még tönkretenni ? Nem volt elég ? Ebbe neked mi az öröm ?
-És ehhez neked mi közöd ? - nézett rám unottan, és higgadtan, amin csodálkozok.
-Az hogy én is azok közé a lányok közé tartozok ! Csak az ! Nem csodálom hogy Destiny szakított veled ! - mértem végig, majd indulni szerettem volna ki csak hogy utánam szólt.
-Már megbocsáss de mi közöd a magánéletemhez ?
-És neked az enyémhez ? - fordultam meg, majd mélyen a szemébe néztem. Nem válaszolt. Semmire nem válaszol. Jellemző. - Ennyi vagy. - trappoltam ki mérgesen a szobából, ám mikor a lépcsőnél jártam visszavágódtam, de nem estem el. - Mit akarsz még mindig ? - fordultam szembe Justinnal.
-Miért hiszed azt te is hogy nem tudok megváltozni ? Hogy csak egy éjszakás kaland lettél volna ? - hahh jogos. Csak kár hogy ez is kamu. Felnevettem.
-Először is. Hogy is kezdődött mikor idejöttem ? - vágtam gondolkodó fejet. - Másodszor pedig, mindenki azt mondja hogy egy érzéketlen köcsög vagy aki kihasználja a lányokat. És azt hiszem nem tévedtek nagyot.
-Oké, de mit kellene azért csinálnom hogy elhidd,hogy neked nem hazudtam ? - nézett rám. Ujaj, ezt most halál komolyan gondolja. De nem adom meg neki azt az örömöt.
-Nekem nem hanem magad kell bizonyítanod. - kacsintottam rá, majd végleg elhagytam a szobát.
Justin Bieber
 Oké ez nem abban igaza van, hogy először is magamnak kellene bizonyítani. De ezt úgy mondta mintha az olyan nagyon könnyű lenne. Oké elismerem abba is igaza volt, hogy nem hihető amit mondtam mert hát az első félév vagyis két héttel ezelőttig minden percbe öt beszólás minimum. De akkor is. Az már rég volt. Ember vagyok hibázok. És igen egy szívtelen köcsög, akit nem érdekel mások érzései. Ah pont,hogy ez nem így van, csak megtanultam egy s mást az élettől. Van egy másik Justin is valahol, csak szeret mászkálni így alig ha rám talál néha napján. Ha értitek mire akarok kilyukadni. Egyébként pedig ha Destiny összetörte a szívem én miért tenném ugyan ezt ? Egy éjszaka és lehet menni. Ha pedig ezt nem értik meg hát sajnálom. Camilla, Eliza, mind csak egy éjszakás kaland voltak, csak hogy beleélték magukat az egészbe és kopp ölelték a padlót. Ez van.  Az élet néha kegyetlen. De Kendra. Ő más. Ő vonz, de nem tudom miért, vagy mi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése