2014. november 7., péntek

I love you !

Kendra Diamond
Elmondhatatlanul dühös voltam. Ez már volt sok amit csinált Justin. Nem hiszem el, hogy ennyire nincs - még ha csak egy kicsi - lelkiismeretfurdalása.  Nagyon sok lányt bántott már meg - köztük Elizát és engem is - és semmi sajnálat érzet nincs benne. Vagy mégis ? Akkor nekem miért mondta azt amit ? Bármit megtenne, hogy bebizonyítsa, nekem nem hazudott. Ilyet még egyetlen lánynak sem mondott. És őszinteséget láttam szemébe. Az odáig oké, hogy jól tud színészkedni, de ennyire már nem hiszem, hogy jó lenne. És amiket csináltunk. Az elején mindig szívtuk egymás vérét, mindig beszóltunk egymásnak, aztán ott volt az a vizes dolog amikor megvédett, meg előtt is pár alkalommal. Aztán mikor hazavitt, úgy tűnt őszintén beszélt akkor is. És mikor felajánlotta, hogy elhoz, mert már nem volt szabad hely a buszon. Utána az a pár óra, és előtte amikor megint kivédett. És abban megint nem hazudtak, hogy egyetlen lánynál sem csinálta azt amit nálam, és velem. A legrosszabb az egészben, hogy én szeretem. Igen, ez most már biztos, még ezek után is. Nem tudom mi van velem. És Lana. Nagyot csalódtam, de úgy érzem még mindig megbízhatok benne. Igen rosszul esett, amit Camilla írt róla is, de bízok benne, mert rengeteg titkot tud, amit másnak nem mondtam el, és senkinek nem mondta tovább. És Destiny. Justinon látni lehetett, hogy össze van zavarodva. Nem tudom mit higgyek. Talán adni kellene egy esélyt ennek az egésznek. Ha meg se próbálom, akkor nem is fogom megtudni mi lesz. Mert ugye nem vagyok jós. Sajnos. Jól éreztem magam vele,és ő is velem - elmondása szerint - és .... Kell nekem. Tudom rengeteg szemétséget csinált, de nem tehetek róla. Ha vele vagyok, biztonságban érzem magam, illata teljes megbabonáz csak úgy mint mogyoró barna szemei is. És az a mosoly. Istenem. Teljesen bele szerettem.
-Ken itt vagy ? - integetett  Lana szemem előtt. Megráztam a fejem, kizökkentve magam a gondolataimból.
-Persze csak elgondolkodtam. - mosolyodtam el halványan.
-Igen azt láttam. - nevetett fel. Azért ennyire feltűnő nem akartam lenni, de ez most így jött ki.
-Kérdezhetek valamit ? - fordultam a mellettem ülő lányhoz, aki bólintott egyet, jelezve igen. - Szerinted Justin komolyan gondolta, amiket mondott ? - tettem fel kérdés Lanának. Meglepődött kicsit.
-Teljesen komolyan ! - mosolygott rám -Miért ? - tette fel a kérdést. Sejtelmesen elmosolyogtam magam.
-Ezért. - mondtam, majd feltápászkodtam barátnőm mellől, majd át trappoltam a szomszéd szobába. Justin az asztalnak dőlve, nézett ki a fejéből - valószínűleg, elgondolkodott azon amit mondtam neki - odasétáltam hozzá, egyik lábam át tettem övén, majd láncánál odahúztam magamhoz, és megcsókoltam. Meglepődött, de visszacsókolt, amink az lett az eredménye, hogy belemosolyogtam csókunkba. Keze derekamra csúsztatta, majd közelebb húzott magához. Egyik kezem mellkasán pihent, míg másikkal tarkóját cirógattam. Pillangóim felébredtek, lábaim remegni kezdtek. Iszonyat jól csókolt. Percekkel később - sajnos - elkellet válnunk egymástól, levegő hiány miatt. Justin kérdő tekintettel nézett rám,nem nagyon értette ez most miért volt, főleg a jó előbbi veszekedés után.
-Átgondoltam a dolgokat. - vettem egy mély levegőt. Justinon látni lehetett, hogy érti mire gondolok, és neki is kezd tisztulni a kép. - És rájöttem, hogy amióta  jóba vagyunk sok mindent tettél értem , és velem amit mással éppen nem. Megvédtél, kiálltál értem, segítettél, őszintén meséltél az érzéseidről. És azt hiszem az utóbbi  többet ér mint bármit más. Igen, azt azért valljuk be, hogy rohadt szarul esett amit hallottam, és amit tettél éppenséggel akartál tenni. Bevallottad, hogy mit érzel irántam, és ez kölcsönös, de ezt tudod. Bár attól még ugyanolyan seggfej maradsz mint eddig is. - nevettem fel halványan. Justin pár másodpercig csak pislogott nagyokat, majd szólásra nyitotta száját.
-Kössz, ez jól esett. - nevetett fel halkan, célozva a seggfej szóra. - De most ezt félretéve, nem tudom mit mondjak. Meglepődtem, mert az előbb igen szépen kiosztottál. - mosolygott rám, én pedig ajkamba haraptam. - De mindezek ellenér, igazad volt,és én is gondolkoztam. Az elején tényleg, csak egy éjszakára kellettél volna, de minden nap, valahogy mást éreztem, és totál beléd zúgtam. - harapott ajkába. Istenem de sexy. - Ezt még nem mondtam senkinek se, de szeretlek ! - mosolyodott el majd kisfiús nézéssel rám nézett és ajkába harapott. Nem válaszoltam semmit se, helyette elmosolyodtam, és megcsókoltam, amibe belemosolygott. Pár perc múlva összekulcsolt ujjakkal  - immáron egy párt alkotva - léptünk ki a szobából. Az emeleten volt pár osztálytársunk, akik elnyílt szemekkel néztek minket, de nem igazán foglalkoztunk vele, lementünk a földszintre. Lent voltak a srácok, akik húú - zni kezdte. A lányok megtudtak volna ölni a szemeikkel, amire őszintén szólva számítottam, de nem igazán foglalkoztam vele. Már csak Elizát kell túl élnem, és Lanát. Mindegy a lényeg, az hogy együtt vagyunk, és kibékültünk. Nagyon jó érzés volt, hallani Justintól, azt hogy Szeretlek,

Justin Bieber
 Őszintén szólva a veszekedés után, nem gondoltam volna hogy Kendrát valaha is a barátnőmnek tudhatom, de kellemesen csalódtam., aminek elmondhatatlanul örülök. Amikor bejött és megcsókolt nem nagyon értettem mi történik, de aztán Kendra felvilágosított. Hirtelen köpni - nyelni nem tudtam. Váratlanul ért, de örültem neki. Tudtom mit mondtam Lanának a buliné de nm igazán sikerült betartani amit nem is bánok. Gondolkodtam és teljesen igaza volt Kennek. csak Destinyn  nem volt könnyű túltennem magam így hát nem volt hosszabb 'kapcsolatom' az egy éjszakás kalandoknál egész idáig. Azt hiszem most először beszéltem őszintén. Kendrával mindig is őszinte voltam, és örülök, hogy végre hitt nekem. Nem érdekel ki mit mond, hogy ki hogy néz rám, ránk, rá. Csak az enyém és ez a lényeg. Még soha senkinek nem mondtam, azt hogy Szeretlek, Ő az első. Destinynek se mondtam, amíg együtt voltunk. Éreztem de nem mondtam ki. Kendra az első. Az elején tényleg csak megfektetni akartam, de minden nap egyre többet kezdtem érezni iránta, és most idáig jutottam, persze nem bánom,csak nem hittem volna, hogy ilyen hamar szerelembe esek. Remélem minden rendbe lesz, mindent meg fogom tenni, annak érdekében, hogy semmi probléma ne legyen, mindent meg fogom adni neki, hisz teljes szívemből Szeretem !

Sziasztok, megérkezett a következő rész, ami az I love you címet kapta. Remélem tetszett :) Komizzatok ha tetszett. Próbálom minél hamarabb hozni a következő részt :) 
Kérdés : Szerintetek meddig lesz együtt Kendra és Justin, és vajon lesz harmadik személy ?

 

4 megjegyzés: