2014. december 3., szerda

Ezt nem teheted !

Kendra Diamond
-Most tényleg ezt játsszuk ? - kezdett el nevetni Justin,ezzel megtörve a közte és a férfi közti csendet. -Mert ha igen,akkor kettőnk közül te lennél a döglött patkány. - mérte végig a férfit Justin. - Nézz magadra ! Egy alkoholista dög vagy, aki két gyerekkel és egy nővel elbír,és azt hiszi ezzel ő a nagy ember. Lehet hogy a neved viselem, és bennem is Bieber vér folyik, de azon kívül semmi nem köt hozzád ! - rántott vállat Justin. Szóval ő az apja.
-Pofádat nagyon gyorsan tedd alap állásba Justin ! - bökte ki nagy nehézségek árán Mr.Bieber. - Hogy beszélsz ? Az apád vagyok ! - fogta meg a kanapét, az esés elkerülése érdelébe. - Ha anyádat nem baszom meg te se lennél, szóval tudjad kivel hogy beszélsz ! - emelte fel a hangját. Justin keze ökölbe szorult, majd meghúzta a ravaszt, viszont semmiféle hang nem volt, így gyanítom hangtompítós. A pasi kezéhez kapott, így elejtve a fegyvert, amit Justin kezébe vett vagy trikója alá rejtette. Oké ez nekem sok. Justin meglőtte a saját apját ?!?!
-Ne add elő a halálod, épp hogy csak súrolta a karod csak egy kis karcolás ! - vigyorodott el Justin. Szóval nem súlyos. - Most pedig takarodás ! - ráncigálta fel a földön üké férfit, és az ajtó felé kezdte el lökdösni, majd mikor 'kitessékelte' a férfit, becsapta az ajtót. Mind két kezét tarkójára simította, majd fejét hátra hajtotta, így pont farkasszemet néztünk egymással. Amilyen gyorsan csak tudtam lebuktam, de már mindegy volt, ugyanis meglátott. Trappolást hallottam a lépcső felől, majd megjelent Justin.
-Semmi komoly baja nem lett ? - céloztam apukájára.
-Semmi. - rázta a fejét. -  Csak egy kis karcolás az egész. - rántott vállat lazán. - Szereti a dolgokat felnagyítani. - nyomott egy puszit orromra.
-De te mióta járkálsz ... - tettem volna fel a kérdést, amire igen kíváncsi voltam de félbeszakított.
-Pár éve. De ugye nem félsz tőlem ? - ölelte körül derekam, majd homlokát enyémnek döntötte.
-Nem. - ráztam a fejem. Justin halványan elmosolyodott.
-Akkor jó ! Sosem tudnálak bántani ! - nyomott egy puszit ajkaimra. - Gyorsan lerendezem Jazzyt, jó ? - nézett rám cukin. Mosolyogva bólintottam egyet, majd  hosszú puszi után a szobájába trappolt.

1 órával később
-Kendra te most ezt tényleg komolyan gondoltad ? - járkált előttem anya idegesen, míg Josh fintorogva méregetett engem és mellettem ülő Szerelmem. Anya csak mondta és mondta, de nem nagyon figyeltem rá, helyette a minket bámuló pasiéval szemeztem. Már nagyon idegesít, amit valószínű, Justin is észrevett ugyanis hüvelyk ujjával kézfejem simogatta.
-Muszáj állandóan minket bámulnod ? - böktem ki. Anya is megállt és engem kezdett el nézni,míg Justin egy o.o - t nyögött ki. 
-Miért, zavar ? - vigyorodott el. 
-Képzeld igen ! - vágtam rá egyből.
-Nem fogsz elolvadni. - kacsintott, maj kényelmesen hátradőlt a fehér bőr kanapén. 
-Vigyázz, ha a fogaid a helyén akarod tudni. - dőltem hátra én is, majd gúnyosan rámosolyogtam. Na erről mesélhetnék egy - két dolgot. 
-Kendra Diamond ! - kiabált rám anya. - Most azonnal fejezd be ! 
-Hát de ő kezdte ! - mutattam pasijára, majd hirtelen felugrottam a kanapéról, húzva magammal Justint, ugyanis kezünk össze volt kulcsolva. 
-Nem akartam ezt de már elegem van a szemtelenkedésedből ! Egy hétig nincs telefon, nincs laptop, és ha nem gondolkodsz el és változtatsz de nagyon gyorsan szobafogságot kapsz ! - huppant le Josh mellé.
-De ezt nem teheted ! - néztem értetlenül.
-Már miért ne tehetném ?! Az anyád vagyok !  - mosolygott gúnyosan. 
-Remélem rohadtul örültök, és nyugodtan fogtok aludni  ! - engedtem el Justin kezét, majd felszaladtam az emeletre, és becsaptam a szobám ajtaját, kifejezve nem tetszésem. Hogy elegem van - e ? Elmondhatatlanul. Hogy dühös vagyok - e ? Mi törhet ?! Hogy utálom az anyámat ? Jelen pillanatba ez nem kérdés. Hogy haragszok - e Josh ra ?! Teljes mértékbe ! Miért kell mindenkinek ezt csinálnia ?! Ez annyira nagyon nem jó így !
Justin szemszöge :

Sziasztok megérkezett a rész ! Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam hozni a megígért időpontban, és csak ilyen rövid lett és nem a legjobb, de a következő ígérem hosszabb lesz, és Justin szemszögéből, fog majd folytatódni. :) Azért remélem olvasható volt.
Puszi, K.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése