2015. január 9., péntek

Laura ?

Kendra Diamond
-Hát ilyennel .... - fordította felém mobilját, hogy lássam mi is van a képernyőn. Mikor azt mondta, hogy egy képpel, nagyon nem ilyenre számítottam. Nem értem. De hogy ? Hisz ez meg se történt. Ajkaim felvették az O alakot, lábam a földbe gyökerezett. Úgy nézhettem ki mint egy szellem. Semmit nem tudtam mondani, csak ott álltam mint egy hülye.
-Ken ! - csettintett barátnőm orrom előtt. Semmi. - Hahóó ! - pofozgatott gyengéden. Még mindig semmi. Percekig állhattam ott, mire valami értelmes kérdés is elhagyta szám.
-Ki volt ez ? - néztem Lana - ra.
-Nem tudom. - rázta a fejét. - Justin és Felix agyalnak rajta, de eddig még semmi.
-Kiszedte le őket ! - újabb normális kérdés.
-Justin, Felix, Eliza és én. - rejtette zsebébe a készüléket. 
-Várj, Elizát mondtál ? - hunyorogtam rá. Bólintott egy nagyot. Szerintem tuti megrándult a nyaka. -És mi a biztosíték arra,hogy nem a lány keze van benne ?
-Egész végig Felix - el volt. - válaszolt, majd biccentett egyet az ajtó felé.
-Ki nem megyek ! - tiltakoztam.
-Pedig muszáj lesz ! - nyúlt a kilincs után, csak, hogy az hamarabb lenyomódott, és Justin dugta be a fejét, mögötte pedig Felix.
-Egy a női WC, ha nem tűnt volna fel. - nevettem el magam, a fiúk feje láttán, akik egy nagyot szimatoltak a levegőbe, amit nem csodálok, hisz eléggé érezni lehet a parfümöt, amit nem tudom ki használt.
-Most már rémlik. - vigyorgott Justin, majd egy puszit nyomott fejem búbjára,és barátnőm felé fordult. -A portás szerint egy barna hajú,barna szemű lány volt,aki rólunk kérdezősködött.
-Bővebben ?
-Laura ! - bökte ki Justin. Na jó most már tényleg semmit nem értek.
-Valaki elmondaná mi folyik itt ?!
-Mindent elmondok suli után ! - kulcsolta össze kezünk Justin,majd, kitolatott a mosdóból húzva maga után engem is. Persze hülyének néztek minket. Fejem úgy nézhetett ki mint egy rák, így hajam arcomba túrtam, majd elbújtam Justin kabátjába. Barátnőm felnevetett, míg Justin a derekamra csúsztatta kezét.

-Szóval egy féltékeny ex barátnő ? - néztem furcsán velem szembe ülő Justinra, aki bólintott  egy  nagyot. - Szóval akkor nem csak Destiny volt. Hát ez még új. - túrtam bele. Justin elnevette magát, majd bólintott.
-Igen hát róla nem tudott senki Felixen kívül.
-Igen azt látom. - mosolyogtam.
-Mehetünk ? - kérdezte Justin. Bólintottam egyet, majd fizettünk, és megindultunk a gyönyörű fekete autó felé. Beszálltunk, majd elindultunk. Igazából nem tudom, hogy hova.
-Justin.
-Hmm ? - nézett rám a mellettem ülő fiú egy pillanatra, majd tekintetét újra az útra szegezte.
-Hova megyünk ? - tettem fel a kérdést, bár azt hiszem tudtam rá a választ
-Majd meglátod. - mosolyodott el féloldalasan. Hangosan sóhajtottam egyet, majd hátradőltem a kényelmes bőrülésbe.

Egy órával később :
Justin egy hatalmas palota előtt állt meg. Nem egészen értettem mit keresünk itt, azt meg pláne nem hogy, hol vagyunk. Kiszálltunk a kényelmes bőrülésből, majd összekulcsoltuk ujjaink és elindultunk a hatalmas kapu felé, ami mikor odaértünk elé automatikusan nyílt ki. Eléggé félelmetes volt, akár egy horror filmben. Szorosan Justinhoz bújtam, aki elnevette magát.
-Na mi az ? - nyomott egy puszit homlokomra vigyorogva.
-Semmi. - ráztam meg a fejem. Justin sóhajtott egy nagyot, majd elindultunk a kacskaringós úton,ami a hatalmas palotához vezetett. Az út két oldalát tuják tucatjai szegélyezték, amik mögött egy hatalmas udvar terült el, tele kerti bútorokkal, napágyakkal, hintaággyal. Igazából szép ez az egész, csak rossz előérzetem van ezzel a környezettel. A ház ajtajához érve, Justin egy laza mozdulattal belökte az ajtót, majd behúzott rajta.
-Most öhm, egyébként hol is vagyunk ? - néztem mellettem haladó szerelmemre.
-Hamarosan megtudod. - csúsztatta jobb kezét far zsebembe majd enyhén fenekembe markolt, mire egy aprót nyögtem. A ház olyan volt mint egy horror filmben. Hatalmas ablakok, vastag tartó oszlopok, és többnyire a sötétebb színek domináltak. Átszeltük a nem épp kicsinek mondható folyosót, majd egy hosszú lépcsősoron levágtázva, egy gyönyörű füves részhez értünk ahol rengeteg állat volt, többek közt lovak. Kezdtem érteni miért is vagyunk itt. Mikor az utolsó fokról is leléptünk egy kiskutya kezdett el felénk szaladni, majd farkát csóválva mellső két mancsát térdemre téve kezdett el szimatolni, néha - néha vakkantott egyet. Megsimogattam a buksiját, majd Justinnal a felénk közeledő férfi és fiatal lány felé siettünk. A lány eléggé ismerősnek tűnt. Először nem tudtam, hogy honnan de mikor már szemtől szembe kerültünk egymással leesett. A lány arcára egy undor vigyor kúszott, kezét csípőre csúsztatta, szájával enyhén csücsörített. Szerelmemre néztem, aki megfeszült állkapcsal nézte a lányt, majd - végre - egyszerre szólaltunk meg.
-Laura ?

A kép, amiről szó van/volt/lesz a történetben :)


Sziasztok ! Nagyon - nagyon sajnálom, hogy csak most hoztam a részt ! Hamarabb szerettem volna, 22. ig de sajnos ez nem jött össze. Nem szeretnék mentegetőzni, így nem is írok semmit, a késéssel kapcsolatban. Utólag is Boldog új évet kívánok mindenkinek ! Még egyszer nagyon sajnálom ! :( Szeretlek titeket ! Puszii :*

2 megjegyzés: